Prowadzone były nadzory:
- Nadzór archeologiczny- głównie przy odhumusowaniu i robotach ziemnych
- Nadzór saperski- odhumusowanie, roboty ziemne, wzmacnianie podłoża gruntowego
- Nadzór przyrodniczy:
- a) Kontrola ornitologiczna
- b) Kontrola budynków przed wyburzeniami.
Wprowadzane były nowe Tymczasowe Organizacje Ruchu, utrzymywano już istniejące objazdy i ciągi komunikacyjne.
Roboty drogowe:
- Wykonanie dróg technologicznych w kruszywie: 97%
- Odhumusowanie: 78%
- Roboty ziemne:
– wykonanie nasypów: 30%
– wykonanie wykopów: 31%
- Warstwy konstrukcyjne- podbudowa pomocnicza z kruszywa: 2%
- Roboty rozbiórkowe – 90%
- Wycinka drzew i krzewów – 99%
Roboty mostowe:
WD-2 | 49% |
ES-1 | 27% |
WD-3 | 47% |
PZDS-1 | 49% |
WS-1 | 1% |
ES-2 | 14% |
MS-1 | 22% |
WD-4 | 38% |
KD-1 | 18% |
WD-5 | 34% |
ES-3 | 32% |
MS-2 | 22% |
WD-6 | 37% |
ES-4 | 22% |
P-2 | 5% |
P-4 | 1% |
P-6 | 1% |
Roboty branżowe
• Energetyka – 95%
• Teletechnika -93%
• Wodociągi – 95%
• Kanalizacja Sanitarna – 90%
• Gaz – 100%
• Kontynuacja wbudowywania kanalizacji deszczowej na wszystkich możliwych frontach (wykonywane są mi.in. wpusty, przejścia poprzeczne)
• Kontynuacja budowy oświetlenia drogowego