Prowadzone były nadzory:
Nadzór archeologiczny- głównie przy odhumusowaniu i robotach ziemnych
Nadzór saperski- odhumusowanie, roboty ziemne, wzmacnianie podłoża gruntowego
Nadzór przyrodniczy:
- a) Kontrola ornitologiczna
- b) Kontrola budynków przed wyburzeniami.
Wprowadzane były nowe Tymczasowe Organizacje Ruchu, utrzymywano już istniejące objazdy i ciągi komunikacyjne.
Roboty drogowe:
Wykonanie dróg technologicznych w kruszywie: 97%
Odhumusowanie: 88%
Roboty ziemne:
– wykonanie nasypów: 42 %
– wykonanie wykopów: 42 %
Warstwy konstrukcyjne:
– podbudowa pomocnicza z kruszywa: 2%
– podbudowa zasadnicza z kruszywa 1%
Roboty rozbiórkowe – 100 %
Wycinka drzew i krzewów – 99%
Roboty mostowe:
WD-2 | 52 % |
ES-1 | 30 % |
WD-3 | 53 % |
PZDS-1 | 55 % |
WS-1 | 1 % |
ES-2 | 23 % |
MS-1 | 26 % |
WD-4 | 40 % |
KD-1 | 23 % |
WD-5 | 41 % |
ES-3 | 35 % |
MS-2 | 30 % |
WD-6 | 42 % |
ES-4 | 29 % |
P-2 | 7 % |
P-4 | 3 % |
P-6 | 3 % |
Roboty branżowe:
- Energetyka – 99 %
- Teletechnika -95 %
- Wodociągi – 100 %
- Kanalizacja Sanitarna – 95 %
- Gaz – 100%
- Budowa Kanalizacji Deszczowej (wykonywanie wpustów, przejść poprzecznych, wbudowywanie separatorów, odcinków kanałów głównych),
- Budowa oświetlenia drogowego i zasilania obiektów,
- Rozpoczęcie budowy kanału technologicznego (przejście poprzeczne przez TG).