Prowadzone były nadzory:
Nadzór archeologiczny- głównie przy odhumusowaniu i robotach ziemnych
Nadzór saperski- odhumusowanie, roboty ziemne, wzmacnianie podłoża gruntowego
Nadzór przyrodniczy
Wprowadzane były nowe Tymczasowe Organizacje Ruchu, utrzymywano już istniejące objazdy i ciągi komunikacyjne.
Roboty drogowe:
- Drogi technologiczne w kruszywie wykonane w 100%
- Odhumusowanie 92 %
- Roboty ziemne:
– Nasyp 53%
– Wykop 53%
- Warstwy konstrukcyjne:
– podbudowa pomocnicza z kruszywa: 2%
– podbudowa zasadnicza z kruszywa 1%
- Rozbiórki 100%
- Wycinka drzew i krzewów 100%
Roboty mostowe:
W październiku zamontowano belki na obiektach KD-1 oraz WD-6.
WD-2 | 55 % |
ES-1 | 35 % |
WD-3 | 54 % |
PZDS-1 | 85 % |
WS-1 | 1 % |
ES-2 | 24 % |
MS-1 | 27 % |
WD-4 | 44 % |
KD-1 | 24 % |
WD-5 | 44 % |
ES-3 | 37 % |
MS-2 | 34 % |
WD-6 | 56 % |
ES-4 | 31 % |
P-2 | 7 % |
P-4 | 3 % |
P-6 | 3 % |
Roboty branżowe:
Energetyka – 99 %
Teletechnika -97 %
Wodociągi – 100 %
Kanalizacja Sanitarna – 96 %
Gaz – 100%
Budowa Kanalizacji Deszczowej (wykonywanie wpustów, przejść poprzecznych, wbudowywanie separatorów, odcinków kanałów głównych).
Budowa oświetlenia drogowego i zasilania obiektów.
Budowa kanału technologicznego (przejście poprzeczne przez TG).
Budowa zbiorników retencyjnych.
Prace melioracyjne.